Dieta mięsożerców – czy to zdrowe?

Dieta mięsożerców – czy to zdrowe?

Dieta mięsożerców – czy to zdrowe?

Gdybyś mógł zaplanować zdrową dietę dla mężczyzn to byłaby to dieta mięsożerców.

Jak wygląda taka dieta?

Możesz jeść tylko pokarmy pochodzenia zwierzęcego. Bez owoców. Żadnych warzyw. Ale wszystkie hamburgery i steki z antrykotu, które możesz jadać nawet dzień w dzień. Część osób powie – zwariowałeś? Druga część powie – ta dieta jest dla mnie.

Ze wszystkich trendów, które odrzucają konwencjonalne porady żywieniowe, dieta mięsożerców może wydawać się najbardziej radykalna. Jedną rzeczą jest zalecanie ograniczania węglowodanów (dieta ketogeniczna) lub spożywanie wyłącznie pokarmów roślinnych (dieta wegańska), ale zasugerowanie, że żywność pochodzenia zwierzęcego to wszystko, czego potrzebujesz, aby być zdrowym, a warzywa mogą faktycznie szkodzić zdrowiu, to gigantyczny cios w podstawy zdrowego, zrównoważonego żywienia. Przecież wszyscy wiedzą, że mięso jest niebezpieczne, zwłaszcza jeśli jesz dużo… prawda? I że potrzebujesz co najmniej pięciu porcji owoców i warzyw dziennie… A może warto dowiedzieć się więcej o diecie dla osób uwielbiających mięso, krwiste befsztyki i pieczenie?

Dieta mięsożerców składa się z kilku elementów. Są to wyłącznie pokarmy zwierzęce.

Oto przykłady takiej diety:

Diety, Odchudzanie, Sktuczne tabletki na odchudzanie – dietetyk.edu.pl

Mięso – Steki, hamburgery i ogólnie czerwone mięso są głównymi źródłami pożywienia dla mięsożerców. Ponieważ nie jesz węglowodanów – ani żadnych pokarmów roślinnych – ważne jest, aby spożywać wystarczającą ilość kalorii, aby utrzymać energię, więc najlepsze są grubsze kawałki mięsa. Drób i podroby są również w porządku, podobnie jak przetworzone produkty mięsne, takie jak bekon i kiełbasa, szynka też może być.

Ryba – Każdy gatunek ryb będzie odpowiedni, ale najlepsze są tłuste ryby – łosoś i sardynki. , ale znowu, grubsze gatunki, takie jak łosoś i sardynki.

Całe jajka – Będziesz potrzebował tłuszczu z żółtek jajek, ale spokojnie możesz konsumować całe jajka.

Mleczarnia – Mleko, ser, jogurt i masło pochodzą od zwierząt i są w tej diecie dopuszczalne dopuszczalne, chociaż większość dietetyków radzi je w tej diecie ograniczyć. .

Ponieważ jednym z celów diety mięsożernych jest wyeliminowanie składników odżywczych, których organizm może nie być w stanie optymalnie przetworzyć należy eksperymentować z produktami mlecznymi pojedynczo iw małych dawkach, aby zobaczyć, jak poradzić sobie z nimi. Ważne, aby osoba stosująca tę dietę dobrze się czuła.

Szpik kostny – Dozwolony jest bulion kostny, można jadać go dwa-trzy razy w tygodniu.

Tłuste Produkty Mięsne – Łój, smalec i inne tłuste potrawy pochodzące z mięsa są jak najbardziej zalecane.

Przyprawy – Sól i pieprz są rekomendowane, ponieważ salsa, chrzan, musztarda oraz różne zioła i przyprawy nie są polecane. Stosuj sól, pieprz, ewentualnie zioła czy mieszanki ziół.

Ćwiczący na diecie mięsożerców twierdzą, że spożywają kawę lub suplementy z kofeiną w celu zwiększenia energii przed treningiem. Wspomagają się także witaminami, które dodają im sił i energii, są dla nich doskonałym sposobem na zasilenie organizmu.

Podsumowując, nie polecamy tej diety na stałe. Można stosować ją przez tydzień czy dwa, ale nie dłużej. Organizm ludzki potrzebuje różnorodności i lekkości, a smaczne dania bezmięsne są lepsze, łatwiejsze do trawienia i poprawiają metabolizm (gdy mają odpowiednio dużo błonnika).