Jędrne pośladki

Jędrne pośladki

Nie jest tajemnicą, że pośladki to jedno z najseksowniejszych części ciała kobiety, na które zwracają uwagę mężczyźni. Większość kobiet marzy o pięknej jędrnej pupie, niestety dla wielu jest ona powodem kompleksów. Dlatego też zamiast narzekać na jej nieciekawy wygląd, warto zwyczajnie o nią zadbać, poświęcając jej trochę czasu.

Przede wszystkim musisz wygospodarować każdego dnia 30 minut tylko na pielęgnację i ćwiczenie pośladków. Trzy razy w tygodniu zrób peeling. Codziennie wcieraj w nie kremy ujędrniające, antycellulitowe lub specjalne kremy push up do pośladków. Biorąc prysznic polewaj swoją pupę na zmianę zimną i ciepłą wodą.

Jednak kosmetyki to nie wszystko, nasze pośladki to nic innego jak mięśnie, które należy ćwiczyć. Oto kilka ćwiczeń wzmacniających mięśnie pośladków.

  • Uklęknij na macie, oprzyj tułów na dłoniach, wyciągnij wyprostowaną nogę z zadartymi na siebie pacami do tyłu i unoś ją do góry ale nie przekraczając linii pośladków, nie opuszczaj nogi całkiem na podłogę. Wymachy mogą być pojedyncze lub pogłębiany do trzech lub siedmiu. Należy wykonać serie na obie nogi.
  • Połóż się na boku, ułóż głowę na wyciągniętej ręce, zegnij lekko kolana i unoś noge do góry, naciągając palce na siebie. Po wykonanej serii, zmień stronę i wykonaj to samo ćwiczenie na drugą nogę.
  • Stań przodem do krzesła, oprzyj ręce na oparciu, wyciągnij nogę do góry i rób wymachy, pamiętając by pace były naciągnięte na ciebie. Aby ćwiczenie przyniosło lepsze rezultaty możesz na kostkę założyć obciążnik.
  • Stań bokiem do krzesła, oprzyj się jedna ręka o parcie i wykonaj odwodzenie lekko zgiętej nogi do boku. Po serii w=pojedynczych wymachów, wykonaj serię z pogłębianiem do trzech.
  • Połóż się na plecach, unieś biodra do góry i powoli opuszczaj nie schodząc całkowicie na podłogę, przy podnoszeniu do góry zaciśnij mocno pośladki.