Siłownia Gryfice

Siłownia Gryfice

Testosteron- definiuje męskość, odróżnia samców alfa od tych, jacy im się podporządkowują, dodaje nam pewności siebie i energii, poprawia libido. Każdy człowiek powinien walczyć o to, by poziom tego hormonu utrzymywać obok siebie na wielkim stopniu. Niezależnie bowiem od innej mody na zniewieściałych facetów przypominających dziewczynki, czy zapewnień, że natomiast nie musimy już zabiegać o przetrwanie czy prześcigać się o samice jak swoi przodkowie- testosteron dalej jest nam bardzo potrzebny. Szczególnie jeśli uwzględnimy fakt, że w latach 1940-1990 zaobserwowano spadek niewielkiej wielkości plemników w nasieniu mężczyzn o ponad połowę!

Siłownia Maszewo

Bezpośrednią tego okolicznością jest ograniczony testosteron, z zmiany przyczyn tego zjawiska naukowcy dopatrują się wielu. Jedni rzeką, że to klucz wzrastającego odsetku ludzi z nadwagą (im więcej tłuszczu, tym zwykle niższy testosteron), inni wierzą, że to poprzez estrogeny, których wręczamy sobie z zewnątrz. Ja pogodzę się z obecnymi, którzy za głównego winowajcę mają… stres. Nic tak gdyż nie zaburza naszej gospodarki hormonalnej, jak długie napięcie. Jeśli jesteś na nie narażony- spokojnie. Tylko się nie stresuj. Da się spośród obecnym walczyć. Niniejszy produkt zaproponuje Ciż nie tylko, jak się wyluzować, ale także kiedy pozostałymi formami zapewnić sobie większy poziom hormonu męskości.

somatodrol

Obniż kortyzol

To aktualnie ten niechciany hormon sprawia, że się stresujemy. Idąc na małą metę- mobilizuje nas do podejmowania, motywuje, dodaje siły. Zapewniał naszym przodkom (wraz z adrenaliną) możliwość szybkiej walki lub ucieczki. Niestety dzisiaj w szerokiej w większości przypadków martwimy się rzeczami, które nie są zagrożenia życia, więc mechanizm z zamierzchłych czasów bardziej przeszkadza, niż pomaga. Tymże niezwykle że długotrwale podniesiony kortyzol powoduje stany zapalne (które to dokładnie płacą za nowotwory i choroby serca- dwie główne przyczyny zgonów w terenach wysoko rozwiniętych), katabolizm (rozpad mięśni), gromadzenie się tłuszczu, czy problemy ze snem, przemęczenie i drażliwość. I co najniebezpieczniejsze dla klientów- konkuruje z naszym testosteronem. Dlatego powinieneś się imać jakichś rodzajów (no, może poza heroiną…), żeby się wyluzować. Medytacja to stały numer sam na liście rozwiązań na stres. Już 15 minut dziennie po miesiącu da Ci zauważalnie spokojniejszy umysł i piękny sen. Po drugie- ćwiczenia rozciągające. Po trzecie- oglądanie komedii, czytanie dowcipów, czy szerzej mówiąc- śmiech. Kolejny element- samodzielnie wykonany masaż stóp czy łydek. No, chyba że posiadasz kogoś, kto ten masaż będzie zależeć Ci robić ;) Po piąte- związek z nowym człowiekiem. Uściski potężnie redukują stres. Coraz lepiej działa pocałunek albo seks. Ponadto- słuchanie relaksującej muzyki, czytanie książek, autohipnoza, basen, taniec, zioła uspokajające takie jak melisa czy waleriana (nie, nie są ale dla kobiet, znerwicowanych bab)… i nadal jedna, bardzo udana porada- przyjmij pozycję zwycięscy. Unieś ręce w głowę w geście triumfu, rozszerz nogi. Stoisz, jakbyś coś wygrał, a mózg dostaje sygnał, że jesteś widoczny siebie, więc zaczyna być więcej testosteronu i zmniejsza kortyzol. Jak widzisz- cwanych. Obniżenie poziomu stresu jest niesłychanie istotne, dlatego zawsze zwracam nań specjalną uwagę. Pozwól je zbyt podstawę swojej piramidy samodoskonalenia.

Siłownia Maszewo

Konkuruj z nadmiarem estrogenów

Tak jak kobiety wytwarzają nieznaczne kwot testosteronu, choć niektórzy myślą, że korzystają go właśnie samcy, tak i my wytwarzamy takie ilości estrogenu, choć kojarzony jest zwłaszcza z płcią piękną. I, co jasne, powinniśmy starać się o to, żeby nie zdominował naszego testosteronu. Najważniejszym składnikiem, który znacząco obniży Twój estrogen jest… spalenie tłuszczu. To zwykle tkanka tłuszczowa produkuje estrogen, jaki z zmiany powoduje przesuwanie się tłuszczu… i przymierze się zamyka. I następnie się dziwisz, że tyle ludzi ma wielkie piersi i brzuchy, jakby stanowili w ciąży… Cóż, gdyby wiedzieli, jak istotne jest dbanie o konstrukcję oraz gdy mocno lenistwo obejmuje ich męskość, na pewno dostali się za siebie. Polecam także przerzucić się na picie wody kranowej. Ta w butelkach zawiera płynące z plastiku ksenoestrogeny. Spożywaj i mniej nabiału (krowa to samica, więc naturalnie produkuje żeńskie hormony) i mniej piwa (chmiel co prawda ma roślinne odpowiedniki estrogenu, które w mniejszym stopniu na nas oddziałują, ale wypicie nawet trzech piw to teraz spora dawka tych złych związków)

Siłownia Maszewo

Wyśpij się

Testosteron wytwarzamy głównie nocą. Pewnie widzisz to wcześnie, budząc się z racja zwanym „masztem”. Aby organizm mógł zsyntezować jego właściwą ilość, celuj nie tyle w wydłużenie snu, ile w poprawę jego jakości. Ważna więc dokonać na dużo sposobów. Przede wszystkim- przewietrz pokój przed wyruszeniem do łóżka. Badania pokazują, że dużo śpi nam się w nieco chłodnym pomieszczeniu. I rzeczywiście w takim, gdzie jest znacznie tlenu. Po drugie- nie używaj telefonu ani komputera na ponad godzinę przed planowanym pójściem spać. Ekrany urządzeń elektrycznych oszukują nasz mózg, gdyż sprawiają wrażenie, że istnieje dzień, więc wytwarzamy mniej melatoniny (rozumianej jako hormon snu). I warto zobaczyć, albo nie śpimy na zamówienie miękkim łóżku, wyłączyć WiFi (nie zostało dokładnie potwierdzone, że zakłóca cykl snu, ale o dmuchać na zimowe), nie zajmować się przed snem grami czy filmami natomiast nie jeść posiłków na 3 godziny przed snem. Chociaż to mit, że przytyjesz, a jeżeli organizm skoncentruje się na trawieniu- jakość snu spadnie. I wreszcie- wspomagaj się suplementami, które ułatwiają zasypianie. Należą do nich GABA, 5-HTP, passiflora, czy wspomniane wcześniej melisa i waleriana. Stosuj sam spośród nich poprzez dwa tygodnie, potem przez taki sam czas inny, i oczywiście w kółko, by organizm się nie przyzwyczaił. Zadbaj jeszcze o to, żeby mieć ogromny poziom witaminy D (na okres jesienno-zimowy przekonuje się suplement), magnezu (bierz/spożywaj go wcześnie, bo więc tak się wchłania), cynku i selenu. Natomiast gdy zatem dla Ciebie wciąż zbyt mało- możesz sprawdzić DAA, Tribulus, Maca, albo ziele Damiana. Są badania, które odpowiadają, że nie wykazują szczególnie mocnego działania, jednak są te takie, które potwierdzają ich skuteczność. Moja opinia istnieje taka, że każdy system jest odwrotny i o badać na sobie, jeżeli tak są to czyste sposoby. To bo nie tracisz nic, prócz kilkudziesięciu złotych. Gdyby nie zadziała- trudno. Jeśli zadziała- skorzystasz.

Siłownia Maszewo

Nie przegrzewaj jajek

Nieprzypadkowo nasze wnętrza są umieszczone poza jamą ciała, w mosznie. Jest tam dużo mniejsza temperatura, co daje żywotność plemnikom. Wykazano, że przegrzewanie jajek bardzo sprzyja obniżeniu testosteronu i pewnie pogarsza jakość nasienia. Jeżeli funkcjonujesz na saunę- nie działaj tegoż częściej niż dwa razy w tygodniu. Postaraj się także nie brać długich, gorących kąpieli. Nie miej laptopa na kolanach, gdy pracujesz. Nie noś obcisłych bokserek ani spodni. I daleko śpij nago. Twoje „wory” będą szczęśliwe.

Siłownia Maszewo

Bądź aktywny

Narzekam na bada dwojaką aktywność: Fizyczną i sportową. Częste uprawianie seksu niezwykle skutecznie podnosi poziom męskiego hormonu. Co do masturbacji założenia są bardzo podzielone- jedni trenerzy zakazują zawodnikom onanizacji przed ważnymi meczami, inni przekaż ją podają. Cóż, tu i musisz rozliczyć się na siebie i stworzyć eksperyment- sprawdź, jak straciła na Ciebie dwukrotne zwiększenie częstości samodzielnych wytrysków przez załóżmy, miesiąc. Jeśli poczujesz się lepiej, oznaczać to będzie, że warto. Po drugie- zacznij dźwigać ciężary okołomaksymalne. Oczywiście, jeśli wcześniej nie istniał na siłowni oraz nie znasz poprawnej techniki- nie umieszczaj się od razu na nie wiadomo jak duże sztangi. Wpierw poćwicz sam ruch, potem zacznij dźwigać. Badania pokazują, że często ćwiczenia dużych liczb mięśniowych, takich jak plecy czy nogi, powodują duży wyrzut hormonów anabolicznych. Nie stawaj dlatego na tyle, bo zapuścisz korzenie. Działaj. I wykorzystuj. Mam możliwość, że nie olejesz danej w ostatnim dokumencie nauki i sprawisz kroki, by stać się lepszym facetem. Powodzenia!

Siłownia Maszewo

 

Zobacz również partner do seksu