Spinning – Pogromca tłuszczu

Spinning – Pogromca tłuszczu

Wiele z nas zastanawia się jak spalić tkankę tłuszczową. Stosujemy przeróżne diety, często głodzimy się i albo nie osiągamy żadnych efektów, albo zgubione kilogramy wracają z nawiązką. Dieta, czyli tak na prawdę zmiana sposobu odżywiania już na całe życie to jedno. Nie wierzmy jednak, że bez konkretnego wysiłku fizycznego uda nam się osiągnąć zadowalające efekty.

Spining

Spining

Tak więc niezbędna jest dobrze zbilansowana dieta i trwała zmiana nawyków żywieniowych. Bardzo ważne jest by nie zapominać o śniadaniu, a potem jeść około czterech/pięciu  małych posiłków o stałych porach.  Ostatni posiłek powinniśmy zjeść dwie godziny przed snem. Bardzo ważne jest picie wody w ciągu dnia, przynajmniej 1,5 litra. Stosując odpowiednią dietę nie pozostaje nic innego jak tylko dołączyć do niej intensywny trening i efekty będą gwarantowane. Jakie ćwiczenia wybrać, które najszybciej spalają naszą tkankę tłuszczową?

Spinning

Inaczej nazywany Indoor Cykling , to świetne zajęcia które zapewnią nam walkę z tłuszczem na najwyższym poziomie.  Spinnig to zajęcia grupowe prowadzone przez instruktora. Każda z osób ma swój rower, który przed zajęciami musi odpowiednio dopasować. W czasie ćwiczeń musimy pamiętać o prawidłowej pozycji ciała: tułów powinien być lekko pochylony do przodu. Trening rozpoczyna się od rozgrzewki, potem tempo jest coraz szybsze, jednak zarówno tempo jak i obciążenie może w czasie treningu być przez instruktora dowolnie zmieniane.

Spining – to intensywny trening typu cardio, może być zbyt ciężko i intensywny dla osób mocno otyłych. Jednak nie warto sobie zamykać do niego drogi a np. brać udział w treningu na ile forma nam pozwala. Tak jak w każdym innym treningu podstawą sukcesu jest jego systematyczne kontynuowanie i konsekwencja. Spining gwarantuje szybką utratę zbędnych kilogramów. Sesja trwa od 40 minut do nawet 1,5 godziny. W czasie treningu trzeba mieć ze sobą wodę lub napój izotoniczny i na bieżąco uzupełniać szybko traconą wodę.

Wadą spiningu są dość często nadwyrężenia stawu kolanowego więc zanim zdecydujesz się na tą formę aktywności warto sprawdzić czy urazy stawu kolanowego, o ile były, są prawidłowo i dobrze wyprowadzone i wygojone. Polecam też wszelkiego rodzaju suplementy wzmacniające stawy i ścięgna.